Friday, March 25, 2011

Unsangkarable Heart....

Susah sebenonye nk bace ati org ni...

Kekadang...dia nmpk ikhlas bkawan ngn kte, tapi sebaliknye pulak yg tjadik...

Kekadang...dia memang ikhlas bsahabat ngn kte dan psahabatan tu bterusan hingga ujong nyawe...

Aku terjerumus dlm situasi yg....aku sendiri tataw ape?!

Mungkin sbb pergaulan...

Mungkin sbb ade sedikit perasaan kurang senang...

Buat org yg kte anggap kawan selame ni...

Mengundang penghinaan dlm kehidupan aku...

Pedih rasenye bile........menerima kata2:

Ko bukan sahabat susah senang aku

- lupe ke ko, ape yg kte syer selame ni...since hari ptame kte bsua til tb2 ko mngelakkan diri dr aku pelan2...
- lupe ke ko sape yg ade ngn ko mase ko dlm masalah2 ko dlu?
- lupe ke ko sape yg jadik telinge, mata n mulut ko satu ketike dulu

owh.....mungkin khadiran aku x sehebat sahabat2 ko yg lain, yg SENTIASA ada ngan ko...xkira masa. Tp aku, aku punya kehidupan sendiri...mungkin pernah satu ketika ko perlukan deria aku, aku sibuk ngan diri sendiri....mungkin itu wat ko terasa...maafkan aku.

Ko minah psyco

aku dikatakan menipu...yes, aku memang sakit. Sakit sgt2 smpai pgrakkan aku memang sgt2 tbatas. Beberapa hari ni, life aku cume kt bilek...mungkin ade mase2 aku kuat...aku keluar makan. Tu pown bjalan atas bantuan hubby...watpe aku nk bohong?! Atas tujuan ape? Tahlaaa...mungkin aku kne expose semua so that org lain taw n org lain paham keadaan aku skrg...Ya, Allah!!! Hanya Kau taw keadaan aku skrg...

Aku ni memang pelik...sakit ke sedih ke hepi ke bahagia ke...muke aku same jek. Mulot aku tetap kecoh kepah. Even td, nanges2 mluahkan perasaan pown...aku leh ketawe2. Sakit2 cani pown...aku leh nyakat2 hubby. Xlarat2 aku pown aku berusaha ngemas bagai...aku cuba kuatkan diri aku so that org lain x tlalu rase kesakitan yg aku tanggung...tapi....................tahla!

Aku tataw ape yg ade dlm palotak aku skrg...aku tataw ape yg patot aku rase skrg.

Mungkin memang aku bukan tcipta utk menjadik sahabat yg baik...yg harus sentiasa ada ngn setiap sahabat tak kira susah or senang...cuma aku nk kamu sume taw, aku manusia biasa. Aku juga ade kehidupan aku sndri...kalo kerane wang ringgit menjadik pemisah persahabatan or masa yg tbatas wat kwn2 cuba memusuhi aku, terserah...aku redha!

~end

No comments:

Post a Comment