Friday, March 18, 2011

Sakit badan yg indah :)

Few days ago.....kandungan aku ade problem ckit. Ye la kannn...dah la stil baru, aku plak 1st time. Bile selalunye baby yg aktif tiba2 senyap....mule laa aku ngn hubby huru-hara. Hehehehe....

Cane pown, setelah 4ari bby senyap jek...arini bby semakin aktif. Untuk 18minggu pertama ni sebenonye dah bole rase setiap pergerakkannye.....kalo bnasib baik la :) sbb bby masih kecik lg, bby aku pown baru seberat 233gram aje....so, kicking n sikuing serta break-dancing nye hanye rase gitu2. Tp kalo bby ligat...rase cam vibrate gitu (**,)

Arini badan aku lemah jek....tp makin aku rase lemah, sebenonye bby semakin aktif. Naik sakit tulang belakang aku ni. Walopon perot xde la muncet mane (ehem2....selimmm la katekan! kekekeke...) tapi pergerakkan aku pulak yg makin terbatas. Tapi aku x kesah. Aku suke. Walau sakit..aku hepi, sbb aku pasti bby sedang hebat dan ligat kt dlm pwot ni......nakal ye dia! Hehehehe...

So, sesape yg dh penah alami situasi cam aku ni........korg memang hebat :) aku harus lebih kuat, xnak lembik2 cm skrg ni....mungkin sbb ni 1st experience aku, so ngade2 ckit laaa....ehek! Kang dh bderet kang........tataw laa cane taff nye aku! Wah! Poyo! Huhuhuhu...

So, ni je stakat ni je laa nukilan aku petang ni......cam nk tbongkang jab. Letih....hehehehe!

~end

No comments:

Post a Comment