Wednesday, April 13, 2011

Twenty Nine.....=29=.....Dua Puluh Sembilan :)

Halu2.........yeayyyy!! Usia aku dh pown mcecah 29thn.........walaupon rupa paras masih sepeti belasan thn!!! Hahahaha.......

So, semalam (12-04-2011)............byk sgt mende spesel yg jadik kt aku. Alhamdulillah...aku tempuh hari semalam ngn sejuta senyuman....

Lum lagi 12am....hubby dh mesej...wish my bday! Hubby balek keje lambat ckit.......balek2 jek, sepeti biase...mendapat kisses tp kali ni spesel ckit, siap kek n pasta hasil air tangan hubby :)

Pas mkn ngn jayenye.....tgk hubby pon muke sposen sudah, bg la dia peluang tdo. berehat...hehehe

Sok pgnye......aku bukak mate, hubby ilang. Ke manakah??? Xpe...aku mamai. Aku sambong tdo. And few minit pastu....hubby tcegat bsame bfast utkku :) soooo sweet!!!! Kekekekeke...jgn jelez ekkk!!

Kebetulan kami bdua amek leave....sbb aku pon ade monthly check up kt shah alam. Check up kali ni cm cepat.............Alhamdulillah mummy2be sehat, bby pown sehat cume aku kene sound........1st check up berat aku 51kg, 2nd time 52.5kg........ni kali ke 3.......hamekkoooo!! 56.4kg!!! 4kg weyh naik.....pergh!!! Cik kakak tu siap tanye.........."BERSELERA MAKAN EKKK??" cikapot betol...................

Dh la kene perli gemok.......dia soh aku kurangkan kuantiti makanan. Ciyan bby.....huhuhu!!! Pas diperli2 sakan......aku diPAKSE amek suntikan kancing gigi. Bab2 suntik2, cocok2 ni.......memanggg akak gerun ok!

Masok jek bilek suntik.........

Aku: Kak....sakit x?
Misi: Takde laa...cume kebas2 jek dalam 2-3 ari....(sambil arahkan budak prektikel suntik)
Aku: Dek....ko jgn salah cocok! Naye aku! (muke nk nanes)
Misi: Xde laa....tahan ekkkk

Sambil cocok lengan aku ngn muke selambe........naseb x sakit, tapi bile ubat mule mngalir dalam salur darah...........dia punye kickkkk!! makkk aiii........tp masih ok, masih leh wat muke cun menahan perit!

Misi: Dah rase kebas dah?
Aku: Lum lagi......naseb x sakit. Hehehe....tengs ek! (Sambil jalan ngn blagaknye sbb rase cm org kuat)

Selang beberapa saat...................adoiiii!!! Sakitnye tangan aku!!! Ni bukan kebas.........ni macam nk tcabut dh ni!!!!!!!!!!! Perghhhhhhh.................nk angkat henbeg pon xmampu nokkksss!!! Huhhhhhhh!!!!

So, begitu la cte mase check up....dapat suntikan di hari lahir ke 29. Hehehehe...sakit taw!!!!

So, pas check up....hubby bawak aku g tgk HADIAH besar darinye. Hehehe.........hadiah apekah? Tunggu...........lum jadik hak milik lg. Bakal ok! Bakal! Hehehe......insyaallah, kalo sume ok...b4 jumaat ni leh laa aku menyentuhnye ngn penuh ghairah...wah!!!

Pas tgk BIRTHDAY PREZEN yg besa itu.............kami g mkn2, lapo! Tapi aku xlalu nk mkn plaks...mungkin effect dr ubat or sebenonye effect dr kata2 perli cik kakak td...kekekeke!

Pas melantak...kami shoot ke umah mama. Ape lg...menggangu bynaz yg sedang nyenyak adelah xtvt wajib aku. Dh puas belek2 dia........aku guling2 jab then g tesco bli brg dapo ramai2. Yeayyy....mama banjer durian!!! Yummy.........dpt mkn 2ulas jek! Xpe laaa....asal dpt rase! Lame gle x mnyentuk kulit durian...apetah lagi isiknye :)

Pas berendot2 kt tesco....kami pown pulang, xlame pastu....emir pown smpai.............AUNTY NAIII!!! HAIIII!!! katenye.........windu tul aku kt dia. :) Asek dipegang jek jemari aku ni. Nk ikot katenye...

Bile aku pelok2, salam2 mama...(sbb mama bg hadiah....hehehe) dia pown salam gaks, sambil cakap...ABANG NK IKOT BECKHOM NGAN AUNTY NAI....

Si Beckhom (laki aku laaa) yg mendengar pon cakap kt emir..........BESOK LA ABG.......emir pown jawab ngn penoh manje...............ALAAA BOLE LAAA............dan kali ke dua ngn penuh bengis........ALAAAAAAAAA BOLEHHHHH LAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Hehehehe...Jemari aku tak dilepaskannye :)

Setelah merasuah emir ngn ultraman nyer............klik, pintu gril di buka! AAAAAAAAaaaaaaaaaa....emir mengejar kami sambil menanges.....hehehehe....begitulahh situasi kt umah mama :)

Kami pown ngan lajunye vroom vroom ke Sunway Pyramid..........bilik sudah d booked oleh MANAGER aku, si Zoe...

Perghhhh.....dapat karok laaaaa plaks arini!!! Kami karok kt AMP SQUARE ngn harge RM32++/head... Ok laaa, 4jam noks! Smpai rabak tekak melontarkan vokal....ahaks!

Balek umah..............boommmmmmmmm!!! Twos tdo.........tu la xtvt aku ngn hubby sepanjang semalam yakni sepanjang bday aku yg ke 29.

Suke sgt2.....................alhamdulillah!!! Mungkin bg org lain.........xde pon spesel sgt ari aku ni, tp byk perkare yg x terungkap dek kate, x tcapai dek akal.....yg wat aku rase my 29th bday ni sgt2 spesel :)

Thnx kepade korg yg wish......kepade yg sudi buang mase ngn aku....kepade yg sayang aku....

I LOVE YOU ALL.........


~end

No comments:

Post a Comment