Tuesday, April 19, 2011

The Notebook...

Saya nak sebuah notebook....

Hubby, tolong belikan saya!!!!

dan setelah puas memujuk.......







akhirnya hubby bersetuju nak belikan juga...!!!

YESSSS!!!!

tapi..............

bersetuju jek.....belinya lum lg!!!

Mungkin dlm mase yg tdekat.....

Mungkin gak makan 1-2 minggu? bulan? tahun?

Hahahahaha........

Hubby soh pilih sndri....

dan saya decide nak yang ini.......................

TOSHIBA L745!!!

Terbaru di pasaran...

Walaupun hargenye lebih kurang i-Pad.........

Saya xnak i-Pad, kompom brg touch screen yg sensentap ni cepat sentap.....

Huhuhu.....

Kawan2............doakan saya dapat notebook ni yek!!

Xkesah laaaa.....bile2 pown xpe :)

AMIN............................







L745....awok sgt comel




Saya nak awok dlm vesion puteh salju :)




Hope sgt2 saya dapat memiliki awok....amin!!!




~end

No comments:

Post a Comment