Wednesday, December 15, 2010

TikTok....TikTok!!!

Keje cam org gile! Tiap2 ari masok kul 7am....balek kul 7pm!!! Mabok opis aku weyh...

Nak wat cane...kete BADAK BIWUkuh dh xde, tpakse ulang alek ngn hubby naik tenggiling. Tenggiling pown tenggiling laaaa....asal xjalan kaki. Lagipown umah sekangkang bedah jek...naik tenggiling 5menet dh smpai. Xde redah2 jem...maklom la, umah kami kt pusat Bandar Sunway yg padat dan pesat.

Aku sebenonye ngh tgk jam ni, tgk tajok pown taw! Dengan kate lain dh bosan nk pengsan dh...nk nulis2 isik ati, mmg xde idea. Cume isik ati yg ni jek tjojol kt skrin.

Ape nk d contengkan pown tataw...haishhhh!!!

Nak ngumpat ke? Bole ke kt cni? Ahaks! Kalo laki den bace kompom kne tepok kt dahi...huhu!

Tak bayek ngompat...sebenonye dh sonot taip umpatan tadik, tapi...........bile pikir2 akan mnimbulkan masalah problem, so i pown delete la paragraph2 yg x sepatotnye. Hihihi...

Cume nk highlite...dlm 2-3 ari ni...aku ade emel, sms seseorang yakni minah tak reti bahase....! Aku bukan nk gado, cume nk mtk d pulangkan barangan yg bkn milik dia. Dlu beria sms, ckp nk pulangkan. Mintak alamat bagai. Dr seingat aku...bln 8 ke 9 dia janji nk pulang tp tah?? Ke brg tuh dh xde dlm simpanan ke...tuhan je taw. Kalo ye pown ko dh jual brg tuh minah oiii...bgtaw la. Takyah janji2 nk pulangkan...bbulu jemari aku ni nk mnaip sms kt ko tiap2 ari taw!!!

Xnak cte pjg2...nnt ati makin geram, pkataan makin kasar...org yg mbace pown makin syiok nk taw! Udah2...tukar topik!

Xde topik laa...alahai. Benti tules kt cni je la. Malas nk layan diri sndri yg dh kusam ni.

Semoge btemu lagi d lain ari....

Salam...

End.

No comments:

Post a Comment