Monday, December 13, 2010

Mengadaptasi Diri....

Lagi 2 ari, genap 2 bulan usia perkahwinanku....cewah!!!

Aku kenali hubby, almost 2thn...still bayi sebenonye relationship kami. Tapi, alhamdulillah...aku dapat membiasekan diri untuk sehidup semati dengan beliaw.

Tak aku nafikan, first few weeks...ade gak la kekusutan. Ye laaa, tak biase idop bersame. Tapi syukran, kekusutan tu sampai tahap tu jek. 

Family planning? Hehehe...xde la plan sgt, cume sedih ckit sbb x bunting pelamin. Hurmmm...tapi skrg aku dah lewat 1 minggu, kalo betol jadik kali ni...maksudnye usia "beliaw" menjangkau 5 minggu laaa :)

Tapi aku takot nk mengharap sangat. Aku berserah jek. Nak buat pregnancy test pown takot. Mungkin aku akan wat test lagi 2-3 minggu...kalo still same la keadaan aku :)

Simptom2 yg aku alami, sume same cam tanda2 awal hamil. Cume aku takut nk put too much hope.

Mual2 tu ade, tapi muntah belilah tu belum lagi laaa...hehehe. Badan sentiase rase tak best.

Papepon, aku sedang mencuba sedaya upaya utk mengadaptasi diri dalam episod WIFEY & MUMMY ni...

Doakan aku yek. 

Ok ler...aku nk siapkan document utk shipment esok.

Jmpe lagi yek!!!

Sekian.

End.

2 comments: