Friday, September 30, 2011

Perubahan...perlu kahh?!

Yes! Sumorg berhak melakukan perubahan pd diri sndri...menjadi sesempurna mungkin demi memuaskan hati sndri.Tak kira la perubahan tu baik or burok.Sesape pon boleh berubah.

Aku pon ingin berubah.Menjadi insan yg paling di sayangi...paling di hormati...paling di senangi. Ya,aku telah pun cuba utk berubah.Tp mungkin belum tiba masanya aku mngecapi rasa selesa...pelan2 kayuh nai ;-)

Bercerita tentang perubahan...aku cuba nak syer ape yg tbuku dalam benak dan sanubari aku sejak2 ni. Seseorang yg dkt ngn aku satu ketika dlu...kini dah jaoh sgt dr aku. Mulanya aku cuba memahami situasinya...tapi makin ari aku makin terkilan dan tluka dgn sikapnya. Aku tak halang dia utk berubah...cuma tindakannya mengabaikan persahatan kami yg dh btahun2 lamanya...demi mengejar sesuatu yg baru, adalah sgt tidak adil utk aku. Hari demi hari...dinding yg dibinanya antara kami makin tebal.Tiada lg "mesyuarat tingkap", tiada lagi hilai tawa wakakawakaka...kini yg tgl hanya kenangan.

Kalo dulu...akulah bahu, kalo dulu dialah sapu tangan.Tapi kini...aku seolah2 sebatang kara.Tiada lagi teman bicara.Berbicaralah aku sendirian...lentok di bahu sndri hingga terlena. Tak terbayang, kalau suatu ari nnt...aku dilanda badai lagi, pintu umah sapela yg aku nk ketuk.Hurmmmm...

Diari aku semakin kosong.Tiada lagi keseronokan yg nak di kongsi...

End.

Sekian, tq.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment